Güncellemeler
Pinned
Duyurular
-
- Sphere armor ve damage hesabı kendi yazdığımız farklı bir hesap ile değiştirildi. Bu değişiklik henüz test aşamasındadır ve açılıp/kapatılabilir, daha ince ayar yapılabilir ya da iki sistem karma olarak sunucuyu kapatıp açmadan kullanıma sokulabilir. Bu sebeple armora göre vuran silah ve büyü hasarlarında zaman zaman farklılıklar hissedebilirsiniz. Bu değişikliker hem PvP'yi hem de PvM'yi etkiler. Bu değişiklikler ile birlikte silahlardaki şans faktörü azaltılıp daha tahmin edilebilir bir armor hasar sistemine geçmeyi planlıyoruz.
-
- Bineğe binildiğinde bineğin hp barı kaybolur. Bu autoclick tarzı programlar ile ata binilmesini önlemek için alınmış bir önlemdir.
- Client gelen tüm tıklamaları, tuşları işler ve sadece insan tarafından yapılması mümkün olanlara izin verir.
- Client kendi belleğini korumaya alır ve belleği modifiye ederek ata binme vb. gibi durumları bir iç kontrol ile denetler.
- Oyuna girişte sıkıntı yaşan bazı oyuncular için installer seçeneği dosyalar kısmına eklendi.
-
- Valorite'da (ClassicUO Client) arkada açılan konsol iptal edildi.
- Tuşlar ile koşarken tuşlara hızlı basıldığında karakterin otomatik koşmasına sebep olan bir hata düzeltildi.
- UseItemInHand, SelectNearest, SelectNext, SelectPrevious, UseSelected makroları kaldırıldı.
- Değişikliklerin geçerli olması için oyunu komple kapatıp açmanız gerekiyor.
- Bu güncellemeler zorunlu olduğundan oyuna cuo.exe ile giriyorsanız, valorite.exe ile girerek oyunun kendini güncellemesine izin vermeniz gerekmektedir. Eski versiyonlarla giriş 1-2 gün içerisinde kapatılacaktır.
-
- Sphere (56s) save mantığı 2 işlemci çekirdeği kullanacak şekilde düzenlendi. Bu değişiklik ile beraber save süreleri yaklaşık olarak yarı yarıya kısaltıldı. Bu değişiklik henüz test aşamasındadır ve herhangi bir geri alınma vb. durumunda oyuncuların zararları staff tarafından karşılanacaktır.
-
- 80.0 ve üzeri tactics, 60 ve üzeri dex ve 80.0 üzeri combat (swordsmanship, fencing ya da macefighting) olan karakterler yaratıkların vuruşlarından (büyüler hariç) daha az hasar alır. Bu bonus parrying bonusuna göre daha azdır ve parrying bonusu ile beraber çalışmaz. Bu değişiklik ile beraber parrying kasmayan warrior ve warlock karakterlerin de drake seviyesine kadar olan npc'leri keserek affinity xp ve valor points kasabilmesi amaçlanmaktadır.
- Artık çift el silahlara zehir sürülebilir.
-
-
- Succubus'ların verdiği fiziksel hasar %25 azaltıldı.
- Çapraz yürüme kontrolleri açıldı. Bu özellik test aşamasındadır ve herhangi bir sorun yaratır ise tekrar kapatılabilir veya emülatör üzerinde değişiklik yaparak düzeltmeye çalışabiliriz. Koşarken veya engellerin arasında gezerken takılma vb. yaşarsanız hata bildiriminde bulunabilirsiniz.